معرفی و دانلود اسکریپت رپیدلیچ

بازدید: 2347 بازدید

رپید لیچ یک اسکریپت رایگان و متن باز می باشد که می توانید به کمک آن به سادگی فایل های یک سایت دیگر را به هاست خود منتقل کنید. فقط کافی است لینک فایل در سایت مبدأ را وارد کرده و روی «انتقال» کلیک کنید. فایل به صورت ریموت از هاست مبدأ به هاست شما منتقل می شود بدون اینکه اینترنت شما مصرف شود. یعنی انتقال بین دو هاست انجام می شود.

این اسکریپت از سایت هایی که لینک غیر مسقیم ارائه می کنند مانند رپیدشیر، 4Shared.com، مگاآپلود و سایر سایت های اشتراک فایل پشتیبانی می کند و می توانید فایل های مورد نظر خود را از این سایت ها به هاست خود منتقل کرده و لینک مستقیم ارائه کنید.

این اسکریپت نیازی به دیتابیس ندارد و می توانید آن را روی هاست دانلود نیز نصب کنید.

 

اگر شما یک سایت دانلود دارید و می خواهید فایل ها و برنامه های مختلف برای دانلود قرار دهید، حتما به این مشکل خوردید که فایل های حجیم را چطور هاست دانلود منتقل کنید. چون ابتدا باید فایل را از سایت مبدأ دانلود کرده و بعد به هاست دانلود خود منتقل و آپلود کنید. اما این اسکریپت کار را بسیار راحت کرده و تنها با وارد کردن لینک سایت مبدأ و کلیک بر روی «انتقال» فایل را به هاست شما منتقل می کند بدون اینکه از حجم اینترنت شما کاسته شود.

همچنین امکان استخراج فایل های zip و rar را دارا می باشد حتی از فایل های فشرده پسورددار نیز پشتیبانی کرده و امکان استخراج آن ها نیز وجود دارد.

نکته: این اسکریپت را روی هر هاستی که از php پشتیبانی می کند می توانید نصب و استفاده کنید ولی در اکثر هاست های اشتراکی معمولی امکان لیچ وجود ندارد و در صورت اتفاق، ممکن است هاست شما از طرف ارائه دهنده مسدود شود. ولی هاست های دانلود و هاست لیچ مشکلی با استفاده از لیچ و انتقال ریموت ندارند.

پس بهتر است از دامنه خود یک ساب دامین ایجاد کرده و آن را به هاست دانلود خود وصل کنید و رپیدلیچ را روی هاست دانلود خود نصب کنید. معمولا در اکثر هاست های دانلود امکان لیچ وجود دارد.

مطالعه بیشتر